Friday 10 June 2011

Sekadar Berkongsi Cerite

salam sume....
wahee nk share stu crite..
bace la yer...


KISAH BENAR LG NYATa!!
ak bkn nk bkak pekung didada..tp skdar tuk bkngsi ape aku rase..bkn tuk mencari silap org atau sebaliknye,tp skdar mencari sdikit kekuatan dan kematangan diri...kisahnyer bmula dr aku umo 11 thn..ak mula myukai org..yela cinta pandang ptame,..hehe..aku salu bharap dye jadi milik aku dan mcari aku..ble dia blik kg,sure ak curi2 pandang..ble btentang mate ak jeling..dia pun jeling..sombong kate kn..ego..hihi..tp dlm jeling aku,aku ske tgk dia..mata dye tajam.muke masm tu wat ak tertarik dkt dye..nk dipendekkn cite,ble f2 aku dpt kaba yg dye da ada mkwe..sabo jela,aty sedih tyme tu..rase krdil sgt wlwpun gemok..hehe..ak ttp ngan tekad aku tuk terus menunggu dia..dlm tmpoh tggu..ak mula bteman dgn org len.tp xsserius cam aku syg dye la...sbb ak da tekad dlm aty alu hnye ade dye,.setia la kononnye..hehe..smpai aku f5..aku ttp setia tggu dye cri aku..dlm ptghan bln tiga..ak dpt satu miskol dari dia..seronok hanye tuhan yg tahu..jual mahal lg wktu tu,..nk dipendekkn cite 30.3.2008 pkul 3.30pm..aku stat kapel ngan dye..gembira siot..hehe..kami salu berangan nk wat novel kisah kami..yela minat aku pd novel..aku salu btnye kalo syg..knpe xcri dr awal..dia ckp malu..dia gak ckp pnh miskol tp xlyn..yela no xknl xkuase nk lyn wat abis kdit ak jep...hehe..dlm bhagia..wujud la stu kisah,tyme tu ak tgh dmm pns..dia acuh xacuh lyn aku..cm ak de wat slah...ak salu ckp ak hnye ley tyme dia jep dlm aty aku..salu ak ingtkn dia...ak sabar dgn sikap dia..ak cri mane salah aku..kecik aty ble kita sakit org xhiraukn..ble dia sakit aku salu btnye kaba,..urm tyme besday aku..aku xhrpkn hadiah tp aku hrpkn satu ucpan..dia ucp tp lewat..pada akhir tahun 2009,pecah rahsia dia ble ak mintak email n psword dia..tyme tu..hanye tuhan yg tahu hancurnye hati sorg wanita yg setia pd dia...aku lihat pic dia bsame dgn pmpuan laen..bohong la kalo xjatuh i mata...aku ttp sabar..ak mohon tuk undur diri.ak takot jg penghalang..ak xnk jd perosak kbahagiaan dia...ak tnye mane silap aku spmpai sggp dia bwat mcm tu..mcm2 alasan dia..tp paling ak sedih ble kslahn tu tcmpak kpd aku..katenye aku xcri dia dr awl,xmsg dia..kalo x benda tu xjadi..aku pelik..betul ke..sdgkn dh setahun lbh aku kapel dgn dia..ak xtrime mane2 laki..ak setia dgn dia..pape yg aku nk wat..aku tnye dia..mintak pndpat dia..btl ke tu salah aku????????????..sayang punye pasal...ak maafkan dia aku bg dia peluang baiki kslpn dia...kami sambung lg phubungan kami...dia ttp same..acuh xacuh..ble aku ajak bbincang..katenye normal la dlm hbungan xsalu manis...ak terlampau setiaa pd dia wlw dia acuh xacuh...aku sabar mgkin dia msh blh brubah..baiki cra dia..matang dri dlm hubungan kami..dia salu ckp aku xmatang dlm phubungan....sdgkn aku da pk dgn matang...xtau la ape silap aku..mgkin tu kekurangan diri aku...pd hari jadi aku thn lps..blh dia ckp..sory ya yang bkn xnk ucp..tp xingat,..sayu hati..aku bkn mintak hadiah..sbb aku fhm situasi dia sbgai stdent...ak xpnh mintak pape dr dia..kalu mintak pun..ak akn ckp xjd laa..sbb da beli...ak xnk susahkan dia....ak sabar jgk..mgkin pasni hubungn kteorg akn lbh baik...pada bln 3 tahun ni ak dpt kaba yg salah sorg dr fmli dia xsuke ak...sedihkan...9thun yg ak hrpkn camtu jep...ak sabar lg..ak teruskn hbungan aku dgn dia..dye salu ckp aku org yg dia cintai...dgn kate dia ak ptahan kn lg hbungan aku..terlampau pcyekn dia...tlampau setia dan jujur pd dia..kwan aku mintak nk uji dia..pd mula aku xbagi..tp xtao ape yg terdetik ..aku setuju..mane tau dia layn..yup dia lyn..dia ckp dia single..gf ramai..tp xde yg special...sedih aty aku...aku mohon tuk undur diri..hakikatnye aku syangkn dia..wlau ape dia wat skalipun..hari ni sunyi tnpe dia..dlm kes ni aku ktgri pmpuan bdoh sbb ak ttp menunggu dia..mgkin aku silap sbb aku uji dia...aku sgt2 sygkn dia..hanyer tuhan yg tahu cintenya aku pd dia...walau ape pun kptsn dia..aku ttp tggu dia kmbali semula pd aku......mgkin dia malu dgn ak..yela laki hrpkn pmpuan yg sedap dimata..ak xsalahkn dia dlm hal ni..dia blh wat kptsn cra matang..kalo nk lbh baik..ak sedia undur diri aku...tp cukup la..dia thu aku sygkn dia..setia aku ttp pd dia...wlw dia bsame dgn org len satu hari nanti..pd kwn2 aku harap kamu semua xlalui ape yg aku rase..tp aku bsyukur skrg2 ak dbberi peluang tuk mcintai org yg aku syang..dia sgala2 bg ku..kalo dia bce kisah ni..tlg la bterus terang ape yg dia nk..ak redha dgn kptsn dia...


notakitty:jgn sesekali melukekan hati org lain...

0 CoReTaN sI cOmEl:

Post a Comment

 
;